We zijn begonnen aan onze reis

12 juli 2019 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Hallo iedereen,

Na een lange maar goede vlucht zijn we inmiddels al 2 dagen in San Francisco het is erg leuk en veel mooie winkels.

Gister zijn we de golden Gate Bridge half over gegaan want het was heel lang en mistig.  We zijn ook met de fiets naar Lombard Street, Fishermanswarf en Palace of Fine Arts gegaan. Sommige straten zijn erg steil en moesten we afstappen om verder te lopen.

Berg op valt niet mee!

Downtown San Francisco

Lombard Street

Bubba

Palace of fine Arts

Skyline

IMG_0429Golden Gate Bridge in de mist helaas!IMG_0418IMG_0412We have done it! mission completed! 12km gefietst!

Vandaag (vrijdag 12-juli) gaan we naar China-Town met de Cable-tram, The Painted Ladies en Alcatraz bezoeken daarna bij Bubba schrimps (bekend van de Film Forest Gump) eten op Pier 39 waar ook de zeeleeuwen soms liggen.

Morgen (zaterdag) vertrekken we naar Yosemite  National Park waar we de rust ff gaan opzoeken in hike-en dan laten we het mooie San Francisco achter ons.

Dan proberen we weer wat te plaatsen, gr uit USA van 4-en.