op naar LA (los anggelas )

30 juli 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag gingen we een yetski huren dat was echt gaaf en ging kie hard twel 75 km toen we dat hadden gedaan zijn daan en ik naar de arcade gegaan dat was echt gaaf en was een echt kinder arkade waar je ook echt iets kon winnen eenmaal uit gespeeld zijn we gaan slapen de dag daar op zijn we vertrokken naar LA en onderweg kwamen we ook nog een hoop tanks tegen uit de oorlog , ik weet de weg daar in LA al want een spelletje is er een op een hetzelfde dus ik was de navigatie van mama en papa toen we aan kwamen zijn we een beetje rond gereden door bevely hills een hele rijken straat met hele groten huizen en zijn we naar het Hollywood sign gaan kijken, en naar de walk of fame, allemaal sterren met bekende mensen, ook super cool en in de avond naar een baseball wedstrijd, dat was ook super gaaf, wel een paar homeruns gezien en we waren op het grote scherm, heel de dag weggeweest, maar een mooie dag. Toen gingen we de volgende dag naar universal studios. We gingen als eerste in kung fu panda, dat was al gaaf en zaten we alleen maar op stoelen . Toen maar Harry potter, er stond een wachtrij van 2 uur, alleen was het geen half uur, ik denk dat we iets verkeerd hebben gedaan, maar voor ons goed. Dat was een gave achtbaan, we werden helemaal dol, maar we gingen niet heel veel op en neer. heel de dag in het park gebleven en pas om 10 uur op het hotel.

De volgende dag, zijn we naar muscle beach geweest, ook daar wist ik de weg, want papa en mama liepen verkeerd. ik wilde aan de ringen hangen maar kon er niet bij.

Toen doorgereden naar San diego. Een appartement , zo gaaf! zo luxe, 2 badkamers, 2 slaapkamers en een game room en een zwembad op het dak van de 18e verdieping. we hebben daar gebbqd en gezwommen. en keken uit op het stadion van de san diego baseball club. daarna nog even een potje getoept in het appartement en toen gaan slapen.

tot snel weer!!

Mees

IMG_1542IMG_1535IMG_1527IMG_1549

IMG_1556

IMG_1559IMG_1564IMG_1583IMG_1601IMG_1632IMG_1636IMG_1639IMG_1670IMG_5721IMG_1714IMG_1698IMG_1722IMG_1729IMG_1732IMG_1733IMG_1734

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Annette:
    30 juli 2019
    Wat een gaaf blog! Leuk om te lezen zeker na alle foto's die ik zag op FB. Zeker een reis om nooit te vergeten!
  2. Oma:
    30 juli 2019
    Wat een mooi verhaal weer Mees en nu maar genieten in dat mooi appartement tot gauw
  3. Wendy:
    30 juli 2019
    Geweldig Mees! Wat zien jullie ontiegelijk veel gave dingen!!!! Wat fijn dag jij de weg in LA kent! Dat kwam mooi van pas nu! Heel veel plezier nog en de groetjes van ons viertjes.
  4. Nancy:
    30 juli 2019
    wat een mooi verhaal weer mees.
    wat hebben jullie veel gezien en beleefd.
    nog heerlijk even genieten daar
  5. Opa frank:
    30 juli 2019
    Hoi Mees opa Fr en Oma Ne hebben weer genoten van je reisverhaal. Je schrijft erg leuk en fijn om te lezen ga zo door want opa en oma genieten er van gr. en nog een fijn voorzetting van jullie mooie reis. gr Opa Frank
  6. John:
    30 juli 2019
    Mooi Mees. Leuke en mooie ervaringen. Mooi verhaal. Ook mooie foto's toegevoegd. Veel plezier nog voor allemaal!!
  7. Joyce:
    1 augustus 2019
    Leuk verhaal weer om te lezen Mees . Fijn dat jij zo goed de weg wist . Geniet nog van de laatste dagen .
    Groetjes Joyce