Dat was het dan....

3 augustus 2019 - San Francisco International Airport, Verenigde Staten

Vanuit San diego zijn we verder gereden naar Morro Bay, een leuk dorpje aan de zee. Je kunt daar onder andere wat zeehonden spotten die in de zee aan het zwemmen zijn en lekker eten met uitzicht op de zee wat we ook gedaan hebben. Onderweg terug maar het motel kwamen we nog een snoepwinkel tegen met 80 verschillende smaken toffees. En die moesten we natuurlijk een paar meenemen dus die hadden we ook n zak meegenomen. Na een lange dag rijden want dat was het konden we eindelijk eventjes uitrusten in het motel. De volgende dag reden we door naar Santa cruz wat gelukkig niet zo heel ver rijden was. Santa Cruz is wederom een dorpje aan de zee maar deze keer met een complete kermis aan het strand met achtbanen, waterbanen, lampjes noem het maar op. De kermis in Best is er niks bij zullen we maar zeggen. Hier verblijven we 2 nachten. Vandaag is de dag dan jammer genoeg aangekomen, de terugreis. Met een geweldige vakantie achter de rug stappen over 'n uurtje of 2 het vliegtuig in terug naar Amsterdam. Groetjes Daan

ik vond het kei gaaf en leuk elke keer dat we in de auto zaten zat ik steeds naar buiten te kijken en vond het zoo mooi de weg maar je 120 kilometer rijdt en niks ziet vond ik het mooist. en la was ook kei gaaf Groetjes Mees