Dat was het dan....

3 augustus 2019 - San Francisco International Airport, Verenigde Staten

Vanuit San diego zijn we verder gereden naar Morro Bay, een leuk dorpje aan de zee. Je kunt daar onder andere wat zeehonden spotten die in de zee aan het zwemmen zijn en lekker eten met uitzicht op de zee wat we ook gedaan hebben. Onderweg terug maar het motel kwamen we nog een snoepwinkel tegen met 80 verschillende smaken toffees. En die moesten we natuurlijk een paar meenemen dus die hadden we ook n zak meegenomen. Na een lange dag rijden want dat was het konden we eindelijk eventjes uitrusten in het motel. De volgende dag reden we door naar Santa cruz wat gelukkig niet zo heel ver rijden was. Santa Cruz is wederom een dorpje aan de zee maar deze keer met een complete kermis aan het strand met achtbanen, waterbanen, lampjes noem het maar op. De kermis in Best is er niks bij zullen we maar zeggen. Hier verblijven we 2 nachten. Vandaag is de dag dan jammer genoeg aangekomen, de terugreis. Met een geweldige vakantie achter de rug stappen over 'n uurtje of 2 het vliegtuig in terug naar Amsterdam. Groetjes Daan

ik vond het kei gaaf en leuk elke keer dat we in de auto zaten zat ik steeds naar buiten te kijken en vond het zoo mooi de weg maar je 120 kilometer rijdt en niks ziet vond ik het mooist. en la was ook kei gaaf Groetjes Mees

IMG_1907IMG_1902IMG_1871IMG_1827IMG_1849IMG_1853IMG_1784IMG_1898

1. John:
    3 augustus 2019
    Heel leuk reisverslag weer en mooie foto's. Een goede vlucht voor dadelijk!!
  2. Cindy:
    3 augustus 2019
    Super leuk om weer te lezen, wat een gave vakantie hebben jullie gehad.
    Hele goede vlucht en tot snel
  3. Sandra van den Bosch:
    3 augustus 2019
    Jullie hebben een supermooie vakantie gehad!!

Goede terugreis Mees...en de rest van de familie!
  4. Nancy:
    leuk verslag.
    goede terug reis tot snel dat we elkaars uitwisseling kunnen doen van onze geweldige reis
  5. Nancy:
    weer mooi geschreven.
    goede terug reis.
    tot snel dat we elkaars verhalen van onze reis in USA kunnen delen.
  6. John:
    3 augustus 2019
    Heel mooi verhaal weer..goede terug reis
  7. John en Marion Zillekens:
    4 augustus 2019
    Bedankt voor de leuke verhalen Mees! En goede terugvlucht al zijn jullie hoogstwaarschijnlijk nu al terug in Nederland
  8. Opa frank:
    4 augustus 2019
    Weer mooi jullie verslag liefs tot vanmiddag
  9. Joyce:
    6 augustus 2019
    Beetje laat maar wat een leuk reisverslag weer en mooie foto’s !
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
    Groetjes Joyce
  10. Wendy:
    10 augustus 2019
    Deze had ik nog niet gelezen. Wat hebben jullie een mooie vakantie gehad! Toch wel een toffeetje voor mij bewaard hè ;-)