Heel veel moois gezien

22 juli 2019 - Monument Valley, Utah, Verenigde Staten

Jaaah daar ben ik weer!!

Vanuit het kleine hutje, gingen we wandelen door de rivier dat was heel mooi en ik ging tot mijn buik in het water. we kamen heel veel eekhoorns tegen, dit was in Zion, the Narrows. Toen zijn we naar een huisje geweest een heel mooi huisje, daar hadden we 2 slaapkamers, een grote keuken en hebben we gevoetbald buiten en gebarbecued en in de ochtend wafels gegeten.

Toen zijn we naar Bryce geweest, dat was heel zwaar, warm en steil omhoog, maar was de moeite waard, wat mooi was het daar. Heel veel rode rotsen en er groeide ineens een boom tussen 2 klofen.

Toen gingen we naar Page, onderweg gestopt bij een dam, dat was heel hoog. Toen hebben we lekker gegeten bij Taco Belle en daarna gaan zwemmen in het zwembad, want het was heel heet!! en in de avond een potje toepen, dat kan ik steeds beter, ik win al wel eens van Daan...
De volgende dag zijn we Lower Canyon gaan lopen, was echt heel mooi en onze gids was heel aardig en maakte hele mooie fotos voor ons. Ook 1 alsof het lijkt dat ik de zon vast heb. heel lang door de grotten gelopen.

Toen naar de Horshoe Bend, was erg warm, maar gelukkig niet heel ver lopen, het was heel hoog, Daan ging het op het randje zitten, ik deed dat maar niet. Toen zijn we wezen zwemmen bij Lake Powell was niet koud en ik wilde niet terug, vond het daar heel fijn. In de avond zijn we gaan eten bij Big John, ik was niet zo blij, want moesten heel lang wachten, er stond een hele rij. Maar het eten was heel lekker en er speelde een band met live muziek. Toen gaan slapen, want de volgende dag werd een spannende dag.

We hebben ontbijt gehad bij Sonic, dat is een drive in echt americaans. Toen gingen we naar het vliegveld, ik vond het vliegen in de helikopter heel vet en praten door de microfoon ook, het uitzicht maakte me niet zoveel uit, papa en mama wel. Maar het was wel gaaf.

Vandaag doorgereden naar Monument Valley, gestopt bij Forest gump point, die film heb ik met papa en mama gezien, voordat we op vakantie gingen. Was net echt! Nu weer in een huisje met heel mooi uitzicht en kunne we weer buiten zitten op een veranda. morgen zonsopgang kijken en door naar de Grand canyon.

IMG_0842IMG_0852IMG_0858IMG_0868IMG_0879IMG_0893IMG_0918IMG_0919IMG_0948IMG_0970IMG_0976IMG_0985IMG_1065IMG_1134IMG_1137IMG_1144IMG_1155IMG_1196IMG_1205IMG_5184IMG_5192IMG_5195WY0SGFMrQeWQgDHwTHMknAfullsizeoutput_28e9fullsizeoutput_28eaIMG_5295

1. Oma:
    22 juli 2019
    Mees wat een mooi verhaal weer ik heb er van genoten we zijn blij dat jij ook ooit kunt winnen van Daan Gr van ons we wachten op het volgende mooi verhaal
  2. Wendy:
    Super leuk om te lezen Mees. Weer veel moois gezie en in een helicopter gezeten!! Vet man!!
  3. John en Marion Zillekens:
    22 juli 2019
    Wat een mooi verhaal weer Mees, leuk om te lezen dat jullie zoveel mooie dingen zien! Geniet ervan!
  4. Nancy:
    mooi geschreven mees wat een belevenis elke keer he.
    je kijkt je ogen uit.
    fijn dat je zo geniet
  5. Opa frank:
    22 juli 2019
    Wat een mooi verslag mees wat schrijf je mooi je belevenis ,we genieten ervan opa en oma van kol
  6. John:
    Super mooi reisverhaal Mees en hele mooie foto's. Geniet er nog van komende weken!!
  7. Gertjan:
    23 juli 2019
    Mooie foto's mees wel een hele mooie vakantie lekker van genieten
  8. Joyce:
    28 juli 2019
    Wat een ervaring een helikoptervlucht . En wat een mooie foto’s ! Groetjes aan de rest en veel plezier !