Las vegas Baby

18 juli 2019 - San Bernardino County, Verenigde Staten

Toen we verder gingen vanuit Yosemite rijden we de Tioga Pass. Het is net alsof je door de alpen aan het rijden bent de Pass is echt geweldig. De vele bomen en rotsen die we gezien hebben, we zagen zelfs 2 watervallen vanuit de auto. Onderweg naar Bishop reden door het gezellige dorpje Mammoth Lakes. Echt een typisch Amerikaans dorpje. Vlakbij Mammoth Lakes lag Mammoth lake, een meer. Het  was een meertje midden in de bergen erg indrukwekkend. Wel te koud om te zwemmen helaas. Maar gelukkig hadden we in onze volgende slaapplek wel een zwembad. Super 8 motel in Bishop.dat was wel fijn om ff af te koelen de dag daar op vertrokken we naar las vegas  maar ondertussen kwamen we een bakkerij tegen die uit nederland kwam en hebben we daar stroop waffels gekocht die waren erg lekker daarna zijn we naar vas vegas gerend door death vally dat was heel mooi en er kwamen twee f16 voor bij vliegen dat vont ik heel gaaf . toen we aan kwamen zijn we naar het las vegas sing gegaan dat was druk en warm toen zijn we ff naar het hotel gegaan om ff te af koelen het was een luxe hotel met een elektrisch  fornuis en een magnetron toen we klaar waren zijn we las vegas in gegaan met heel veel lampjes en winkels en de mooien vontijn toen zijn we bij de taco bel wezen eten dat was heel lekker en toen zijn we laat gaan slapen en zion gereden en zijn we onze tinny home in gegaan dat ziet er heel mooi en grappig uit . morgen gaan we naar zion wandelen en dan over een paar dagen weer een verhaal.

Groetjes Daan en Mees,

en Mello en Carola

IMG_0686IMG_0691IMG_0722IMG_0725IMG_0727IMG_0732IMG_0739IMG_0740IMG_0743IMG_0749IMG_0753IMG_477781999BC9-590A-44C0-9DC0-5B65CF0305AD28832F7E-B7F4-40FA-98BD-406C762B9F2DIMG_4797IMG_0761IMG_0762

1. John en Marion Zillekens:
    18 juli 2019
    Superleuk wij genieten van jullie verhalen en van de foto’s. Komen veel herinneringen naar boven!
    Genieten, genieten en nog meer genieten van dit prachtige avontuur.
  2. Oma:
    Hoi Daan en Mees
    Jullie hebben mooie verhalen geschreven ga zo door dan zijn we een beetje bij jullie geniet er van
    Gr, Oma en Opa
  3. John:
    18 juli 2019
    Wauw wat een super mooie reis! Geniet er nog lekker van samen. Een geweldige ervaring 😘
  4. Nancy:
    hoi mees
    wat schijf jij je verhaal goed op.
    leuk om zo jou verhaal en foto's te zien.
    zo lijkt net of we nog niet weg zijn daar.
    ik mis nu al USA een geweldig land.
    maar helaas van ons zit het er weer op.
    ik ga zeker nog verder lezen hoe jullie het ervaren maar dat komt vast goed met zo natuur
  5. Joyce:
    18 juli 2019
    Wat een leuk verhaal weer ! Een Nederlandse bakker in Amerika , je ziet daar ook alles . Gave foto’s ! Groetjes aan de rest en veel plezier !
  6. Opa frank:
    18 juli 2019
    Wat een mooi verhaal weer ,we genieten ervan en wat schrijven jullie een goed verhaal toptien mees en Daan liefs oma en opa van kol
  7. Gertjan:
    18 juli 2019
    Goed verhaal hele mooie foto's
  8. Moon:
    18 juli 2019
    Wat een top verhaal Mees! We missen jullie wel een beetje hoor. Met Pip gaat het super goed! Ben van plan om nog een keer langs te gaan! Veel plezier nog en tot snel!
  9. Annelies en Rob:
    18 juli 2019
    Erg leuk hoor wij genieten ervan mee.
    Knap gedaan Daan en Mees

Groetjes, Annelies en Rob
  10. Wendy:
    18 juli 2019
    Mooi Mees! Wat een geweldige vakantie. Wat zien jullie veel mooie dingen!
    Groetjes John, Wendy, Lars en Coen
  11. John:
    18 juli 2019
    Goed gedaan Mees en Daan!! Veel plezier nog in de US.