Van San Francisco naar Yosemite National Park

15 juli 2019 - Midpines, Verenigde Staten

Hoi volgers,

Hier weer een klein verslagje van onze reis door Amerika. We zijn vrijdag naar alcatraz geweest dat was heel mooi en bijzonder en na de toer van alcatraz zijn we naar een restaurant geweest van bubba gump (forrest gump) ,toen zijn we met de taxi naar huis gegaan maar dat was geen gewone taxi dat was een bandspeler uit new york en is over gevlogen naar sanfansico en had een grappig liedje toen we eenmaal aan kwamen in het hotel zijn  we gaan slapen de dag daar op zijn we naar yosemite gereden en dat was een mooie reis Toen we aan kwamen hadden we een hutje van hout dat was echt mooi en hebben ge bbqen en pancaces gebakken de dag daar op zijn we gaan wandelen dat was echt maar dan ook echt mooi maar het kosten wel veel energie. We hebben wel 10 kilometer gelopen en veel berg op. Bij de foto's kunnen jullie zien wat we allemaal hebben mee gemaakt.

groetjes,

Mees,

en mello, Carola en Daan

IMG_2677IMG_2649IMG_0582IMG_0640IMG_0643IMG_0574IMG_0618

1. Oma:
    15 juli 2019
    Wat mooi mees bij die watervallen en een mooi huisje was jij ook moe na die lange wandeling
  2. Opa frank:
    Opa Frank. Wat een mooi reisverhaal Mees opa en oma genieten ervan. We zijn benieuwd naar het volgende reis verhaal. Opa is nu i het Lahn tal gisteren naar de bron van de rivier gefietst veel berg op. Weer is wat minder bewolkt bij een graad of 18. Maar verder alles goed met ons gr. Opa fr en oma ne
  3. Joyce:
    15 juli 2019
    Wat een leuk verhaal weer met leuke ontmoetingen . Veel plezier ! Groetjes Joyce